Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení

  • uvedené obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vzniklé na základě kupní smlouvy internetového obchodu www.vanas-nabytek.cz, které jsou pro obě strany závazné.
  • kupní smlouva při nákupu v e-shopu je uzavřena okamžikem odeslání objednávky.

2. Objednání zboží

  • podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
  • prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem písemně nebo telefonicky. Objednávka se považuje za neplatnou v případě, že kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem provést odmítne. Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny.
  • prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit cenu.
  • vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky internetového obchodu kupující dává souhlas www.vanas-nabytek.cz ke shromaždování a archivování osobních údajů a jeho nákupech
  • od potvrzení objednávky prodávajícím začíná dodací lhůta.

3. Ceny a platby

  • ceny uvedené na webových stránkách www.vanas-nabytek.cz jsou platné v okamžiku objednání. Ceny jsou uváděny včetně platné sazby DPH, pokud není v kupní smlouvě uvedeno jinak. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti při převzetí nebo řidiči. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.
  • v uváděné ceně zboží není zahrnuta montáž a doprava zboží, pokud není ve smlouvě dohodnuto jinak.
  • v případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění, zálohu zákazníkovi dohodnutým způsobem, tj. do 14-ti dnů (převodem, poštovním převodem nebo v hotovosti).
  • cena dopravy po celé ČR je určená pro dětské zboží a nábytek menších rozměrů (polstry, dětské židličky ..) se rozděluje podle ceny zboží :

      -   naší dopravou ( rozvážíme výrobky větších i měnších rozměrů, aby nedocházelo k poškození zboží a další dle přání zákazníka. Cena po celé ČR nyní činí 400,-Kč včetně DPH při převzetí zboží a při platbě převodem na náš účet také činí 400,-Kč včetně DPH

Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace o tom, jak postupovat při nákupu v našem internetovém obchodě a jak komunikovat. Upozorňuji, že ceny poštovného (jedná se převážně o dětské zboží) budou účtovány zákazníkovi dle platných sazeb slovenské pošty. Při dopravě (naší dopravou) nábytku bude cena při vytíženosti vozidla 30 EUR.

Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě vanas-nabytek.cz.

4. Záruka

  • záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  • záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami. Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.

5. Vrácení zboží

  • spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. v aktuálním znění odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem či faxem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete však nám tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme.
  • po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, včetně dopravného a manipulačních poplatků, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího dle občanského zákoníku po obdržení podepsaného dobropisu, který je na adresu kupujícího odeslán neprodleně po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
  • kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na nutné náklady, zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

6. Zboží

  • potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.)
  • prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.
  • foto je ilustrační, dekorace není součástí výrobku.
  • povolená tolerance rozměrů nábytku +-8%.

7. Závěrečná ustanovení

  • tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
  • odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.

8. Dodací lhůta

  • dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení. Prodávající si vyhrazuje dodací lhůtu 2-8 týdnů z důvodu široké variability výrobků u nábytku a u dětského zboží se jedná o dodací lhůtu do 14-ti dnů, pokud je skladem. Nedodá-li prodávající zboží ve stanovené lhůtě, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení.

9. Dodávka zboží

  • prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky, emailem, faxem před dodáním zboží.
  • kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidič). Podpisem faktury kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
  • kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit do 14-ti pracovních dnů ode dne doručení. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
  • nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).
  • odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.

10. Doplňková ustanovení (vynáška + montáž)

  • zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnosti vozu. Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech. Naše firma je schopna zajistit připadnou vynášku zboží s ohledem na vytíženost kapacit.
  • zájem o vynášku, montáž je třeba uvést v poznámce při objednání zboží.
  • po obdržení objednávky, vyrozumí prodávající kupujícího a předběžné kalkulaci. Cena je uvedena v uvedené tabulce:

doručení zboží bez vynášky

0

vynáška bez závozníka - k domu nebo 1. patro

400,- Kč

vynáška bez závozníka - 2. patro

500,- Kč

vynáška bez závozníka - 3.patro

600,- Kč

vynáška bez závozníka - 4.patro

700,- Kč

vynáška se závozníkem - k domu nebo 1. patro

700,- Kč

vynáška se závozníkem - k domu nebo 2. patro

800,- Kč

vynáška se závozníkem - k domu nebo 3. patro

900,- Kč

vynáška se závozníkem - k domu nebo 4. patro

1000,- Kč

  • Při objednání vynášky rozměrnějšího nábytku (skříně, knihovny, postele ...) do patra je třeba přiobjednat závozníka. (v případě, že našemu řidiči s nábytkem pomůžete, závozník není nutný).
  • služba vynášky je doplňková, prodávající si vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
  • montáž zboží je také službou doplňkovou, platí pro ni stejná ustanovení jako pro vynášku. Cena montáže je 10 % z ceny výrobku při montáži zboží u prodejce. Jestliže se montáž musí vykonat u zákazníka (skříně, postele, ...), cena po individuální domluvě.
  • platba vynášky a montáže lze pouze hotovostním stykem
  • objednávka montáže a vynášky je závazná, bude-li tato služba odmítnuta při dovozu zboží, bude prodávající požadovat po kupujícím náklady spojené s odmítnutím.

11. Informační oznámení EET

  • Pro běžný režim:

„Podle zákona o evidenci tržeb prodávající vystaví kupujícímu účtenku. Zároveň zaeviduje přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

  • Pro zjednodušený režim:

„Podle zákona o evidenci tržeb prodávající vystaví kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“

Účtenka bude vystavena a zároveň zasílána zákazníkům e-mailem.

 Reklamační podmínky

Jak se vyhnout neoprávněné reklamaci

Ošetření čalouněného nábytku

  • životnost látky zvýšíte pravidelným ošetřením a čištěním.
  • prašnost nepůsobí příznivě na tkaninu.
  • přímé sluneční světlo škodí jak textilním vláknům, tak i barvám, proto se doporučuje používání závěsů , markýz a žaluzií, aby se zabránilo přímému slunečnímu záření.
  • při čištění je nutné dodržovat postup předepsaný výrobcem čistících prostředků.
  • vzniklé skvrny je nutné okamžitě odstranit.
  • potahové látky ošetřujte, pouze k tomu určenými prostředky.
  • skvrny netřete, pouze odsávejte čistým bílým hadříkem.
  • tkaninu nečistěte kartáči s drsným povrchem.
  • nepoužívejte při čištění benzinový čistič.
  • chraňte tkaninu před ostrými předměty.
  • boční konstrukce opěradel není určena k sezení.
  • rozkládací typy sedacích souprav nejsou určeny ke každodennímu spaní.
  • vadou k reklamaci potahových, dřevěných popřípadě dýhovaných materiálů není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl, u přírodních, textilních materiálů nejsou vadou drobné odchylky ve vzoru nebo barevném tónu, zejména u dodatečně objednaného zboží.
  • výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti vypodložené.
  • vadou k reklamaci nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance.
  • dovozce si vyhrazuje právána drobné odchylky v technologii prodávaného zboží.
  • přirozené stárnutí potahové látky nebo koženky, usně , eko-kůže (různé projevy blednutí, popraskání , rozměrové změny, vytahání , tuhnutí , křehnutí) není vadou materiálu a nelze jej zaměňovat s jeho životností.
  • vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy (potahové látky a kovových částí) na výrobku .
  • pro dlouhou životnost potahové látky nesmí být přímý kontakt lidské pokožky s povrchem potahové látky, postupné pronikání lidského potu, mastnot a nečistot při nadměrném pocení, pronikání mastnot a nečistot a potu z lidských vlasů, znečištění povrchu potahové látky domácími zvířaty zbarvení a znečištění povrchu od oděvu uživatelů na nichž může být nedostatečně fixovaná barva, zbarvení a znečištění od přehozů a jiných odložených předmětů, poškrábání a protržení potahové látky různými předměty (klíče, boty, nýty, nehty, zdrhovadla), pády odřeniny a hrubé otřesy při stěhování, manipulaci a dopravě, poškození vnějšími vlivy - oheň, cigareta, zaplavení vodou .

Pro odstranění nečistot doporučujeme:

  • slabý roztok mýdla , suché pěny - nejlépe speciální přípravky pro čalouněný nábytek (speciální prodejny , drogerie). U těchto přípravků dodržujte návod na.
  • potahovou látku čistěte po směru vlasu (nikdy nečistit krouživými pohyby kartáčkem), neperte (větší množství vody může znehodnotit výrobek) nežehlete .

Ošetření dřevěného, dýhového a nábytku vyrobeného z lamina

  • výrobek nečistěte abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními chemikáliemi. Nejste-li si jisti vhodností čistícího prostředku, pak jej neaplikujte !!!
  • výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
  • prach z nábytku odstraňte čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky.
  • čistění provádějte běžnými saponátovými prostředky s následným vytřením do sucha.
  • ke snížení tření u zásuvek na třecí plochy použijte parafin nebo suché mýdlo.
  • občasnou kontrolou a dotažením všech šroubů a vrutů na výrobku dosáhnete delší životnosti výrobků.
  • při možné nerovnosti podlahy je nutno seřídit dveře vyrovnáním pomocí seřizovacích šroubů u závěsu dveří.
  • výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti vypodložené.
  • u výrobku s posuvnými dveřmi musí být skříň dána do vodováhy , což Vám zajistí lehký chod dveří.
  • vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy.
  • záruka se nevztahuje na vady výrobku, které vznikly běžným opotřebením, nevhodným uskladněním, vlastní přepravou, manipulací, neodbornou montáží u spotřebitele a nesprávným používáním.

Reklamační řád

1. Povinnosti kupujícího

  • kupující je povinen dodané zboží bezprostředně po dodání prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu. Nekompletnosti zboží nahlásit do 5 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny.

2. Povinnosti prodávajícího

  • o reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.
  • u reklamací prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady, v případě vad má kupující právo na výměnu nebo opravu
  • kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.
  • reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
  • nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.

3. Způsob vyřízení reklamace

Reklamaci je možno podat těmito způsoby:

  • doporučeným dopisem na adresu prodávajícího
  • osobně na reklamačním oddělení

Kupující je povinen uvést:

  • číslo objednávky
  • doklad o vlastnictví zboží (kopie faktury)
  • výstižný popis závad zboží a jejich projevů (pokud máte možnost, přiložte fotografii)

4. Záruční podmínky

  • záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.
  • záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový záruční list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • poškozením zboží při manipulaci.
  • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
  • používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
  • zboží bylo poškozeno živly.
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.

5. Závěrečné ustanovení

  • tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako záruční list. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu při převzetí zboží. Pokud si zboží neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu prodávajícímu, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, tak mu hrozí, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.
  • reklamace bude vyřízena v souladu s paragrafem 19 Zákona o ochraně spotřebitele.

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Internetový obchod vanas-nabytek.cz si vysoce považuje důvěry svých zákazníků, je proto samozřejmostí, že veškeré Vaše osobní údaje považujeme za soukromé a důvěrné a uchováváme je v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Tyto údaje jsou bezpečně uloženy na našich chráněných serverech a samozřejmě se zavazujeme je neposkytnout třetím osobám. Jedinou výjimkou jsou externí dopravní služby, případně finanční instituce poskytující splátkový prodej, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení zboží zákazníkovi. Osobní informace jsou jim ovšem sděleny jen v minimálním, pro uskutečnění smlouvy, nutném rozsahu. 
 

Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Vanas-nábytek

Obchodní, dodací, reklamační podmínky a prohlášení o ochraně osobních údajů je platné od 1.1.2014.